lördag 17 juli

Uteritt idag, hon kändes helt okej idag men ganska stel i högersidan. Annars gick hon jättefint. Jobbade mycket med sidflyttningar och de gick bra, hon var väldigt uppmärksam och lyssnade bra på skänkeln samt förhållningar.
I traven kändes hon lite seg och ville först itne lyssna när jag tog ett ställande tygeltag men sedan gav hon upp och lyssnade på mig ungefär som i skritten. Både i skritt och trav kändes det som att hon jobbade mycket med bakbenen och lät dom inte bara halka efter sig.
Även om hon var väldigt "tittig" idag så är jag nöjd med ridpasset. Det gick bättre än jag väntat mig, när jag först började skritta kändes det som om hon inte alls ville vara med idag men efter att ha bråkat med henne lite så gick det ju väldigt fint.

*Fokus låg på sidflyttningar mestadels och länga och korta steget men inte farten eller "suget" i stegen.


// Filippa

Kommentarer
Postat av: Lisa :D <3

brabra :) red du ut? haha är hon tittig ^^ hon brukar konstigt nog vara det när jag inte har ridit henne på ett tag :S <3

2010-07-19 @ 19:30:54
URL: http://anypiazza.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHA jaaaa hon va ganska tittig faktiskt "/ men de gick bra ändå(: <3

2010-07-19 @ 20:34:30
Postat av: lisa :D <3

hahaha okej XD <3 brabra :D<3

2010-07-19 @ 22:54:11
URL: http://anypiazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0