måndag 19 juli

Idag blev de uteritt men även en liten stund i paddocken med alla 3 hästarna! Piazza gick verkligen huuuuuuur fint som helst och jag är jättenöjd verkligen! I början fick jag bråka med henne som vanligt men jag ville rida en stund i paddocken på volter och sånt så det gjorde vi och då blev hon verkligen jättemjuk och fin i båda sidorna :D vi travade lite därinne på en 8a blandannat och där är jag mer än nöjd! Hon ställde om jättefint i bågarna och den blev ändå hyfsat jämn. Traven kändes helt underbar även om jag inte hade någon sadel idag heller så va den skön och behaglig att sitta ner i. när vi sedan red ut i skogen igen så blev hon jättelite tittig en stund men de släppte snabbt och man fick jättelätt ner henne på tygeln igen! haha fatta att jag va stolt när hon faktiskt kunde böjja lite på nacken och ett försök till att höja ryggen och trampa ordentligt under sig!(a) så var de hela vägen hem ungefär, asså vi skrittade nya vägen hem fast baklänges om du fattar? asså guuuuuu va nöjd jag va efter dagens ritt! Allt kändes verkligen huuur bra som helst :D
-Lisa, vi måste verkligen jobba henne i dressyren jättemycket få tillbaks musklerna på ryggen och bort med underhalsen! haha ni har lurat mig"/ att hon inte kan böjja på nacken och så, men de kan hon visst!:o eller iaf kortare stunder :D(yy) men de är alltid en början! och svar på ditt förra inlägg; okej jag hade inte med mig någon kamera idag och glömde heeeelt bort att ta bilder idag ochsånt. Men imon så blir de bilder :D<3
ojj va positiv jag  låter! hahah! men vafan jag hittar verkligen iiiiingenting att klaga på idag!

*Fokus låg endast på att få henne helt lösgjord i båda sidorna.

// Filippa ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa :D <3

hahahaha men du hon har ryggmuskler !!! bara liten underhals men inte farlig !! klaga inte så på min lilla ponnyplutt ... hon är ju perfekt :D tänk på att hon är gammal ^^ hahaha

fan va jag vill hem o rida nu :( <3

men du jag kanske åker hem på torsdag isstället :D

toppen att du tar bilder :D

ses o hörs <3

2010-07-19 @ 22:24:42
URL: http://anypiazza.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker iaf hennes ryggmuskler är lite klena(aaa)

fan va kul om du kommer hem tidigare :D undra om vi kan få låna tequila av marie en dag då så vi kan rida tillsammans? :D<3

IMON ska jag ta med kameran å ta bilder på VÅRAN lilla pluttponny :D<3

2010-07-19 @ 22:35:05
Postat av: lisa :D <3

jaja ^^

JAAAAA :D:D:D <3 får vi säkert :D

BRA! :D<3

juste våran... :D <3 men hon va min länge så ja har lixm vant mig vid de ^^

2010-07-19 @ 22:52:54
URL: http://anypiazza.blogg.se/
Postat av: Anonym

egoist:o<3

nä men hoppas verkligen du kommer tillbaks på torsda nu då! mkkkke roligare :D även om ja inte får ha plutten för mig själv då :'( de har vart lite tråkigt att rida med hon jeanette tycker jag..:o även om vi måste gö de om vi får låna tequila<3

2010-07-19 @ 22:55:50
Postat av: Lisa :D <3

hahahahaha men de är bara säga att man rider samma tid men inte tillsammans ^^ <3

2010-07-21 @ 12:00:27
URL: http://anypiazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0